Service Design

Om kursen

Service Design används mycket som ett sätt att utveckla nya tjänstekoncept eller att utifrån ett helhetsperspektiv beskriva en ny tjänst.

I denna kurs går vi igenom båda perspektiven.

Kursen ger en introduktion till Service Design när det gäller processer, leveranser och värdeskapande.

Kursen är till dig som arbetar som produktägare, beställare, projektledare, utvecklare eller UX Designer och behöver veta mer om Service Design. Du kan också vara på väg in i någon av dessa roller och behöver veta mer.

Kursinnehåll

Service Design
Test texxt

  • Service Design: Introduktion och Service Design som utvecklingsprocess – 12 min
    12:13
  • Blueprints – Att beskriva ur ett helhetsperspektiv – 12 min
    11:45
  • UX Leveranser i Service Design (Ulf) – 20 min
    20:14
  • Product Discovery & MVP – Hitta och skapa värde – 13 min
    13:09
  • Läsa mer….lära mer…
    00:00

Studentbetyg och recensioner

Inga recensioner ännu
Inga recensioner ännu

Intresseanmälan & Frågor

Vi vill gärna ha kontakt med dig och svara på alla funderingar du har kring vår kurser.  Skicka in formuläret så kontaktar vi dig så snart som möjligt. 

Aktivera JavaScript i din webbläsare för att slutföra detta formulär.
Jag vill veta mer om kurserna inom:

Logga in